Google+ Tweeter

למגיעים ברכב | תחבורה ציבורית | קישור הגעה אתר מפה

למגיעים ברכב

למשתמשי מערכות ניווט GPS

להיכנס לאתר המובייל של ענבר (כתובת: m.inbar.co.il) וללחוץ על האייקון של אפליקציית הניווט המועדפת עלייך.

ענבר ארוח כפרי וקיבוץ ענבר נמצאים בכל המפות וירטואליות. יתכן שיש צורך להקליד עינבר עם האות "י" כדי שהמערכת תזהה אותנו. דרך צלחה!!!

לבאים מת"א לענבר אירוח כפרי

מתל אביב נוסעים צפונה לצומת גולני דרך יוקנעם וצומת המוביל (כבישים מספר 70 ו-77) או דרך עפולה (כביש מספר 65). בצומת גולני פונים צפונה (שמאלה כשבאים מצומת המוביל וישר כשבאים מעפולה). אחרי כ-7 ק"מ ישנה פניה שמאלה לכביש 806 לכיוון כרמיאל ולכפר הנוצרי עילבון. אחרי הפניה נוסעים ישר בכביש הראשי ולא פונים ימינה לתוך עילבון ולא פונים שמאלה בצומת דיר חנא אלא ישר עד שנכנסים לכפר הדרוזי מגאר (בערבית כותבים ואומרים מע'ר). בכניסה לכפר יש עיגול תנועה. בעיגול ממשיכים ישר ולמעלה וחוצים את הכפר. לאחר הכפר, מתחילה ירידה של כחצי קילומטר שבסופה יש פניה ימינה לענבר (יש שלט של ענבר).

לבאים מחיפה לענבר אירוח כפרי

מחיפה נוסעים מזרחה עד צומת יגור ומשם צפונה דרך כביש 70 עד צומת אחיהוד. בצומת אחיהוד פונים מזרחה (ימינה) לכביש 85. בכביש 85 עוברים על פני כרמיאל, לאחר מכן על פני הפניה לכיוון צפת (צומת חנניה) עד לצומת חלפתא. בצומת חלפתא (יש קבר עתיק עם עץ אלון ענק) פונים ימינה לכיוון הכפר הדרוזי מגאר (בערבית כותבים ואומרים מע'ר) ולכביש 806. בכביש זה, בפניה השנייה פונים שמאלה (יש שלט של ענבר).

מפת גוגל של האיזור הקרוב לענבר אירוח כפרי

הצג מפה גדולה יותר

למגיעים בתחבורה ציבורית.

אנו נמצאים על כביש 806 שעוברים דרכו מספר פעמים ביום אוטובוסים 30 (כרמיאל-נצרת) ו56 (כרמיאל-טבריה). צריך לבקש לעצור בכניסה לקיבוץ ענבר.

אפשרויות נוספות הם:

1. להגיע ברכבת עד עכו ומשם להמשיך במונית שרות לכרמיאל ולבקש המשך "ספיישל" לקיבוץ ענבר (כי 70 ש"ח, נתן להתמקח).

2. לדבר עם חברת מוניות שרות חיפה-מע'ר ולפגוש אותם בחיפה. מס טלפון 0508352001 אכרם.