Google+ Tweeter

מרכז סדנאות – אירוח כנסים, השתלמויות, סמינרים וימי עיון וגיבושים


אירוח סדנאות, ימי עיון וסמינרים

 

מרכז הסדנאות של ענבר כולל 18 חדרי אירוח ממוזגים, 2 אולמות לתרגול ומדיטאציה, חדר אוכל, דשאים לפעילויות ופינות ישיבה.

המרכז בנוי במתחם אחד, מרווח, נפרד ושקט. המרכז טובל בדשאים, בוסתנים, גינות ופינות נוי והוא מוקף בנוף הירוק והטבעי של הרי הגליל.

המרכז מציע את כל עזרי התרגול הדרושים לקיום הסדנאות וכן מגיש אוכל צמחוני – חלבי מהמטבח הביתי של ענבר, אוכל המבושל במיוחד בשביל משתתפי הסדנאות.

המקום יכול להכיל קבוצות בגדלים שונים הנעים בין 20 ל-80 משתתפים, תלוי בסוג הפעילות. המקום מאפשר אירוח פעילויות מגוונות ובהן: כנסים, השתלמויות, ימי עיון, ימי גיבוש וכיף, טיולים ועוד.

ניתן להתאים את אופי האירוח לסוג הפעילות המתוכנן, החל מפעילות בת מספר שעות, דרך פעילות חד יומית ועד לפעילויות ארוכות יותר הכוללת לינה בחדרי האירוח שבמקום. כמו כן ניתן לכלול באירוח ארוחות בוקר, צהריים וערב, פינת קפה וכיבוד, והכל בהתאם לצרכי הפעילות.

מרכז הסמינרים של ענבר מציע מגוון תכנים, חלקם ייחודיים, שאותם ניתן לשלב בפעילות המתוכננת. באופן זה ניתן לשלב בפעילות תרגולי בריאות סיניים בשיטת הצ'י קונג, תרגילי מדיטאציה טאואיסטיים, התנסות בשיטת "מעגל ההקשבה" האינדיאנית לתקשורת בקבוצה, תרגילי הרפיה שונים ועוד. כמו כן ניתן לשלב את הפעילות עם טיולים בטבע בסביבה הקרובה של ענבר.

מרכז הסמינרים של ענבר הינו מקום ייחודי לפעילויות בקבוצות, מקום המציע מעבר לצרכים הפיזיים והקולינריים הדרושים לפעילות, גם אווירה של שקט, שלווה, קרבה לטבע ופשטות. שילוב כל אלה יוצר תנאים התומכים בפעילויות ובתהליכים המתרחשים בהן, מאפשרים אינטראקציה פנימית רבה בין המשתתפים, ומעצימים את החוויה הכוללת.

מבחר סדנאות מודעות

בענבר מתקיימות על פני כל השנה מגוון של סדנאות בריאות ומודעות, המועברות על ידי מורים מהארץ ומחו"ל. הסדנאות נהנות מהטבע, השקט והנוף הגלילי הקסום והן כוללת לינה בחדרי האירוח במקום, ארוחות צמחוניות מהמטבח הביתי של ענבר.

תחומי הסנאות: בודהיזם, טאואיזם, שמאניזם, נשימה מעגלית, יוגה, מדיטאציה, ריפוי, דמיון מודרך, נשימה, צ'י קונג, טאי צ'י, יציבה תנועה ועוד.

 

לוח סמינרים מעודכן