Google+ Tweeter

טאו שיאצו מהפכה ברפואת המזרח


מאת ריוקיו אנדו, צביקה קליסר ומייקל כריסטיני

 

זוהי הזמנה למסע מרתק אל עולם הקי – לÄבÌה של רפואת המזרח. הספר מתאר את עולם הקי (אנרגיה ביפנית), כיצד הוא עובד ואיזה מצב תודעה מאפשר לנו לראותו ולזהותו. נחשפות פה תגליות חדשות על הדינמיות של המרידיאנים והצוÌבÌוÉ – המערכת האנרגטית של גופנו וסביבתו. הקוראים ימצאו כאן תרגילים ייחודיים, המאפשרים לכל אדם לחוות את העומק ואת הרגישות בעולם האנרגטי. הרפואה המזרחית מוצגת באופן בהיר, תמציתי ומעמיק ובשפה פשוטה. זהו ספר שנכתב עבור כל מי שיש לו עניין בבריאות ורוצה להיטיב את עצמו ואת העולם.

"הפליא אותי במיוחד להיווכח ששיאצו אינו רק טכניקה של לחיצות על נקודות מסוימות בגוף, אלא מצב תודעה אשר פותח בחמשת אלפים שנים של אימון שהועבר ממורה לתלמיד…"

"זהו ספר חיוני לכל מי שמוקיר את השיאצו או מתעניין ברפואת המזרח. אני ממליץ עליו בחום לכל המחפשים אחר העבודה הרוחנית האמיתית הנעשית בידי המורים הגדולים מן המזרח".
- סטיבן ז', קליפורניה

"הספר עוסק בלב האנושי וביכולתנו לרפא… אני חייבת להודות ששערותיי סמרו כאשר התחברתי למסר שהספר מביא… היכונו לתנועה בקי שלכם!"
- שירלי ברנמן, UK Shiatsu Society Magazin

ריוÉקיוÉ אÆנדוÉ הוא מורה לשיאצו בעל שם עולמי, מפתח שיטת הטאו שיאצו, נזיר בודהיסטי ומלחין, המלמד שיאצו ביפן וברחבי העולם.

טאו שיאצו מהפכה ברפואת המזרח